8 Kasım 2010 Pazartesi

HİPOPOTAM VE İNEK PASTASI....

LİLANIN 1 YAŞ GÜNÜ PASTASI.1.YAŞ PASTASI HERZAMAN ÖZEL OLUR.BEBEĞİMİZ ANLAMASA BİLE ONUN İLK DOĞUM GÜNÜDÜR VE PASTASIYLA RESMİ HATIRA OLARAK HEP SAKLANICAKTIR.ANNELER BU PASTAYI SEÇMEK İÇİN GÜNLERCE DÜŞÜNÜR EN KÜÇÜK DETAY DAHİL :) AYÇAYLA UZUN KONUŞMALARDAN VE KARŞILIKLI ÖRNEK GÖNDERMELER SONUCUNDA  KIZI LİLA İÇİN PASTEL TONLARDA SADE,ÜSTÜNDE OYUNCAK HİPOPOTAM VE İNEK OLAN BİR PASTA TASARLADIK.ŞİMDİ BUNU SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.




BUNUN YANI SIRA BANA GÖNDERDİKLERİ GÜZEL LİLANIN  FOTOĞRAFLARINIDA EKLEMEK İSTİYORUM.

2 yorum:

  1. Merhaba Kıvılcım hnm,
    Pasta ve kurabiyeleriniz çok güzel. Bende asıl mesleğimin yanısıra pastacılığa gönül verdim, ne kadar emek gerektiren ve sevgiyle yapılan bir iş olduğunu biliyorum.Sizi tebrik etmek ve başarılarınızın devamını dilemek istedim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Beyza Hanım,
    Öncelikle teşekkür ederim güzel yazınız için.Bende sizin bloğunuzu inceledim.Tariflerinizi en kısa zamanda denemek istiyorum.Bu işe tam anlamıyla gönül verenler yani bizler saatlerce hatta günlerce emek veriyoruz.Sevmeden sadece ticaret için yapılacak bir iş kesinlikle değil.Güzellikler bence herzaman detaylarda saklı.Bende sizi tebrik eder,başarılarınızın devamını dilerim.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil